PANG SÅ VAR DET TORSDAG!

ojoj..

I Måndags var det en fika på stan men Sofia och Elif, riktigt  trevligt!

Sen i tisdags så träffade jag snyggingarna Tone och Frida på stan, satte oss på george och fika, där satt vi ett bra tag. Riktgit mysigt och trevligt! På kvällen åkte jag till skutskär igen, ovanligt? NEJ!

Måste ju åka hem till skutskär för att få mat i magen eftersom vi rustar hos pappa.

Igår så var jag jätte duktig och öppnade skolböckerna, och sedan stängde dem igen. haha .. mitt mål i dag är att göra 3 st uppgifter, sen kan jag slappna av sen över påsk och ta tag i proven nästa vecka!

Igår drog iväg till stan för att köpa nya jeans innan jag åkte till skutskär och käka. Blev ett bar crocker jeans som kostade 299:- hade kostat 499:- ett riktigt kap! Bild kommer senare!


Nu ska jag plugga lite, hörs snart igen. pöss


Saknar er alla tre! Söt Ella, Adam och Lotta :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!