Tisdag - en riktig mysdag!!

Imorse vaknade jag halv sju idag igen.. Åkte till skolan halv 9, men innan jag åkte till skolan idag så åkte jag ooch fyllde på luft i däcket,fan det pyser hela tiden.. Ska köpa nya 18" nu till sommardäcken :D! Ska lägga ut moppen på blocket imorgon.

Ingen som vill köpa en Moppe? Keeway Focus -06 RÖD!

Idag var det första min första hela skoldag på länge! Efter skolan åkte jag hem till pappa en sväng och spelade lite kort med lillasyster som var hemma och var sjuk idag. Sen Dtog jag iväg till skutksär, åkte till mormor och morfar och käkade rabarber pajj med mycket vaniljsås! Sen åkte jag hem en sväg till mamma och satt där en sväng innan jag åkte tillbaka till Gävle, jusst nu har jag krypit ner i min underbara säng och ligger och kikat på desperate housewives! Favorit serien!! Sen efter det så är det Big brother, sen ska jag plugga lite eftersom jag har prov i morgon, hoppas det går bra!!








Imorgon ska jag upp tidigt för att hinna ta ett bad, skulle behöva det nu efter all jävla stress! Ska även skjutsa lillasyster och lillebror till förskola och skola imorgon innan jag åker till min skola.

Tänkte även om det var fint väder så ska jag till skutskär och tvätta bilen!

Justja, innan jag drar iväg till skutskär så ska jag träffa snyggingen Frida på stan för en fika och snacka massa skit ;)





Hoppas på att lotta kommer snart med barnen, :)

Kolla lillhjärta så liten hon var! Det var inte alls länge sedan!





Sötaste tjejen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!