Tisdag

oj shit, redan tisdag??

vad hände i måndags..?

jo skolan en och en halv timme, sen så ringde polisen till mig, fan jag vill inte bli inblandad.. aah skit samma.
åkte till skutskär där och var där hela dagen, träffade familjen + tvättade gul audin och min pärla.

pussss

tisdag

Idag så försov jag mig.. och eftersom jag försov mig idag så han jag inte med bussen till sthlm med klassen...
Men det gör mig inget eftersom jag har 2 rester som jag har pluggat på idag, känns skönt att haft en heldag med att göra rester, nästan klar nu ! Har varit i skutskär idag igen, träffat familjen och käkat hemagjord pizza! mums!


nu blir det mys i sängen ensam.. kika desperate housewives och big brother sen god natt! :)

Imorgon ska jag träffa Tone!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!