Idag är det April

Så! idag vaknade jag på rätt sida, dock lite sent, men jag hann!

Igår efter skolan så gick sofia och jag på stan och köpte present åt världens sötaste Elif som har fyllt 20 år!! Grattis babe! Imorgon ska vi fira henne,  då blir det PARTY på HÖG nivå!

Efter jag hade varit på stan så åkte jag en sväng till skutskär och träffade familjen, fika och pratade, bara hade mys helt enkelt!

Sen åkte jag hem till pappa, handla mat, lagade mat. Skit mysigt att sitta i husvagnen och käka mat!
Andreas kom och käkade med oss. Sen åkte vi till biltema en sväng.. han skulle ha... ;)

Jag shoppade lite små saker igår, ni får se det sen. Kanske senare nästa vecka!



Idag efter skolan ska jag hämta upp lilla syster och hennes kompis tror jag. Jag ska iaf sy när jag kommer hem, HAHA... Sen ska jag väl bara ta det lugnt eftersom det är PARTY imorgon. Bild på outfit kommer senare.!
Höres!




Myskväll i kväll?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!