skutskär, skutskär, skutskär.. JA vi fattar SKUTSKÄR!

Har varit i skutskär idag igen, fan lika bra jag flyttar dit!..

Som vanligt var jag hos mormor och morfar och sedan åkte jag till mamma och käkade mat, skulle åka en sväng till mormor o morfar innan jag skulle tillbaka till Gävle, så klart fick jag soppatorsk igen! orkar inte med bilfan min.. Soppa mätaren fungerar inte och inte heller trippmätaren! så jag har absolut inget att gå efter var det gäller soppan.. Jo, min känsla, men vi vet ju hur det är med den saken.. går inte att lita på min känsla, har haft soppatorsk 4 jävla gånger och jag köpte den för 5-6 månader sedan!!... haha

Nu ligger jag ner bäddad i sängen och ska kika på BB sen sova, gud så skönt det ska bli!!


Imorgon, hoppas på fint väder för imorgon kommer jag ha fullt upp!

Skjutsa Emma och Linus igen till skolan.
Sen ska jag till skolan, hoppas på att kunna cykla imorgon.
Sen ska jag träffa Frida på stan för en fika! ( Hoppas på att kunna smita från naturlektionen Rebecca M ;) ? )
Sen blir det skutskär igen!
Laga mat, kyckling wok.
Sen ut och åka lite audi (s4) faktiskt!''


VILL UTOMLANDS NU!



Cypern 2010



Gran Canaria 3 veckor 2010



Rhodos 2009



Rhodos 2009



Rhodos 2009




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!