fre, lör, sön, mån, tis, ons, tors, fre,

Är kommer ett inlägg för en veckas tid.. Lite snabbt vad som har hänt denna vecka, har tyvärr inte haft tid eller ork till bloggen, men ska skärpa till mig!

FREDAG

Jag började med att fixa moppen så den fungerar som den ska eftersom den ska säljas nu! Någon som vill köpa?
Tog moppen till skutskär och tvättade av den lite snabbt, la mig i solen någon timme, och så klart somnade jag som vanligt.. Sen fick jag ett sms av Tone "Kom till fba och ta med dig alkohol, vi ska grilla om en timme".. Stressigt blev det för att försöka hinna, tog mammas golf hem till pappa, bytte om och frächa till mig sen så stack jag iväg till donken eftersom jag inte skulle hinna i tid och grilla, sen hade jag inte med mig något som jag kunde grilla.. Så de fick bli en 10:- burgare på donken, fungerade utmärkt! Gasen i botten och sedan vidare till fba, parkerade bilen utanför Tones killes föräldrar. Sen öppnade jag första ölen, mysig kväll.



Outfiten var denna "klänning" och ett par ljusa jenas.

LÖRDAG

Mår som man förtjänar? upp och hoppa kl 10, iväg till farmor med familjen för en massa påskmat och godis! Påskägg fick man oxå, massa godis och en slant var inte helt fel! PÅ kvällen var jag ute med pärlan en sväng sen hem och sov eftersom jag skulle upp ganska tidigt för att hjälpa mamma med mat osv... 


Min favorit rätt! Farmors kyckling



Min faster kan baka hon! Super goda

SÖNDAG

Upp tidigt och åka hem till mamma i skutskär och hjälpa henne med mat, och fixa och handla och greja! Var i skutskär hela dagen och var med familjen och käka god mat och fint väder var det, helt underbart! de var det ända jag gjorde på söndagen..



Jag gjorde efterrätten!

choklad mousse i äggskal!

MÅNDAG

Då var man ledig som alla de andra då, åka till skutskär som vanligt, ligga i solen och steka en stund, var även ute och gick runt skutskär, tvättade bilen och sedan var det en svalkande dusch som stod på tur! Vi grillade kött och till det blev det potatisgratäng och bea så klart, även vitlöksbröd ;) Sen åkte jag hem till pappa och kikade på BB och efter det så somnade jag på engång! Var helt slut efter den fartfyllda dagen!
 

TISDAG

Första dagen i skolan efter lovet, Det var en ganska skön skoldag, inte så mycket att göra på lektionerna, bara sitta och dega, skönt! Efterskolan blev det hem till skutskär (igen!) och käka middag och träffa jennie, sen blev det sängen eftersom jag var så himla trött (efter den jobbiga skoldagen, höhö)..


Lillhjärtat, Ella ♥
Träffade även familjen Östlund/Dakdouk Lotta, Adam och Ella.

ONSDAG

Lillebror Max fyllde 7 år idag! Grattis världens sötaste lillebror! Av oss så fick lillebror Nintendo XL med ett spel (super mario). Innan jag åkte och firade lillebror så var jag i skolan, slutade ganska tidigt så åkte direkt hem till skutskär, städa hemma och fixade till kalaset efter det så la jag mig och stekte i solen och sedan tog jag power walk. Duktig jag var va! När lasse kom hem så hade han med sig pizza hem, gud så gott! Sen började allt folk ramla in! Blev bullar, saft och tårta, mums! Lillebror fick en massa presenter och hade jätte skoj med sin kompis. Jag åkte till Gävle efter allt myspys.





TORSDAG

Skola sen skutskär, träffade jennie sen hem till gävle och sov! (Hände inte så mycket denna dag)

Fredag

FÖRSTA DOPPET AVKLARAT! Fy satan vad kallt det var, haha!
Skola, sen blev det skutskär, tog en sväng med pärlan och sedan vart det bums i säng!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!