Tisdag och Onsdag!

Tisdag -

Idag var vi på stan mamma och jag, gick runt och shoppade och även fikade en snabbis på stan, myspys. Sen åkte vi hem till min kusin och hälsade på henne och hennes son Wille, så klart hade vi köpt med oss lite kläder och nån nalle, fikade sen åkte vi hem till mormor en sväng, pratade med Tone i telefonen ett tag, haha! sen åkte jag hem till Andreas, vi alla åkte till valbo och fikade en sväng, sen åkte Andreas och jag och köpte max, (USCH! måste sluta med allt fikande och skräp mat!) vi åkte hem till pappa med maten, käkade och sen blev det kaffe igen(!!) Senare på kvällen åkte vi ut och mötte Becca och Robin, blev en liten pratstund sen hem och sova!

Bilder på shoppingen kommer senare!

Svärmor väckte Andreas och mig kl 3 inatt, Andreas hade blivit farbror och jag? Ingift faster (?). Super söt liten tös fick dem! Ååh, grattis!!

Onsdag -

Idag var vi till stan och shoppade lite små saker till bebisen, sen åkte vi och käka sedan upp till BB och hälsade på dem, mys! Nu sitter vi hos pappa och fikar (!!?!?!) ojojoj... Letar efter en mac dator som jag kan ha till skolarbete, har bara en liten packard bell, skit dator.....

Nu ska hjärtat och jag ta ett bad sen ut och se efter om becca och robin är ute! :)




Vill ut i helgen, jag SKA ut i helgen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!