2 dagar kvar till 2012!

Typiskt mig. Skit dålig uppdatering.. Men sånt som händer, nu har det varit julafton och jag fick en massa skojj i julklapp! Presentkort på Ikea, 2 st dvd boxar(desperate housewives) säsong 2&3! Så just nu om dagarna sitter jag framför tv och kollar igenom alla tidigare avsnitt, så jäkla bra! Fick en fotoskrivare som jag hade önskat mig! Beställde patroner till den i föregår så de ska komma hem till mamma idag, äntligen!

I tisdags var det tacos mys hos mamma, sen blev det cars 2 filmen, den var faktiskt bra!

Jag har beställt två superfina nyårs klänningar! Hoppas de kommer idag eller imorgon annars får jag ta någon gammal klänning som ligger i garderoben, kan ju funka det oxå!

Få se, idag är det torsdag, SHIT OM TVÅ DAGAR ÄR DET NYÅR! Nu sätter paniken sina spår, om klänningarna inte kommer, vad ska jag ha på mig då? Vad ska jag ha för skor? Hur ska jag göra med mitt hår..? Har en känsla av att samma dag kommer jag springa runt i panik och fortfarande inte veta, ..


Vad ska alla göra på nyår?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!