9:onde december, Fredag!

I tisdags var jag på rättegång för han som prejade mig av vägen i somras.. Jag tyckte det gick bra, dock tråkigt att Karln skulle ljuga rakt upp i ansikte på mig... men det blir bra de där, på tisdag får vi reda på hans dom! Spännande..

Idag ska jag äntligen bli av med min äckliga utväxt! Och klippa av en bit av håret, (nu när det börjar bli långt)... Men så är det, ska vara där kl 12 i s-viken hos faster, ska bli så skönt att få ordning på håret! Sen hämta upp Lasse (plast pappa) ifrån jobbet kl 4 eftersom jag lånar hans bil, sen hem till skutskär och äta middag (tacopaj!) mums! Sen vidare iväg till forsbacka för att baka och mysa hos Tone! :) sen tillbaka till skutskär för att mysa med trevligt sällskap! :)

Undra vad som händer i helgen? Ingen aning om vad som händer denna helg..tips någon?

P.s idag fyller Andreas år! Hela 22 år, stort grattis till dig!! :)

Pöss
Nyvaken brud




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!