Fredag! Jobba ikväll! 16/12

Godmorgon underbara vänner!

I morse gick jag upp kl6... Wiho, sov i skutskär inatt så när jag vakna var jag tvungen att åka till bönan (Lasses jobb) för att lämna matdosa han hade glömt hemma. När jag hade gjord det så pyr jag hem till pappa och vilade en stund eftersom jag ska jobba ikväll, gud vad skönt!

Fullspäckad helg! Ikväll jobba 16.30-21.30 imorgon fira Johanna som fyllt 19 år!! Sen söndag julbord kl 13 i forsbacka sen 16.30-21.30 jobb! Hoppas på mer jobb!!!

Jusst nu sitter jag och spelar guitar hero för fullt och laddar upp för massa jobb!

Pöss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!