Helgen 9,10,11 december

Fredag - först åkte jag till faster och fixade mitt hår! Underbart att bli av med utväxten och de slitna topparna, underbart friskt hår man har nu, och sp grymt nöjd med färgen ihåret. Jag brukar färga utväxten men nu gjorde jag slingor i hela håret och mörka slingor lite här och var, skit snyggt! sen hämta upp plastfar på jobbet sen tacopaj hos mor Sen blev det myskväll hos Tone och hennes hundar med idolfinalen på tv, på vägen hem mötte jag mina fina vänner i stan en stund och även hämtade min snowboard hoppas på snö snart!

Lördag - slappdag hos mamma på förmiddagen/eftermiddagen lånade golfen in till stan, käkade pizza med trevligt sällskap sen träffade på Rebecka och umgicks med henne och gänget hela kvällen.

Söndag - trevlig 3:dje advent frukost! Blev så trött efter frukosten så gick och la mig en timme sen iväg till skutskär och kikade på lillebrors innebandy träning! Sen en till Gävle igen ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!