Måndag 6/12

Dålig uppdatering.....

Fredags: god middag och massa mys, sen hem till Tone och Emma och busade som bara den! Hela kvällen och halva natten hade vi bus för oss! Vid ett tiden hoppade vi in i golfen, åkte och tanka sen förbi Max, sen skjutsade de hem mig. Somnade på engång när jag la huvudet på kudden..

Lördag: käka frukost hos pappa sedan fick jag skjuts till skutskär, åkte iväg en sväng och myste med världens sötaste! :) sen hem till mormor och fikade, kikade tv sen var kl plötsligt 4 så jag fick skjuta hem till pappa, tog ett bad, käkade middag med familjen fixade och trixade sen drog jag iväg till Rebecka, vid 9 tiden åkte vi vidare till Elin och Malin sedan ner till slick, galen kväll!! Fy sjutton!

Söndag; gick upp kl 12!? Käkade frulle sen drog alla så jag blev ensam hemma, Gud så skönt! Käkade tacorester till lunch, satte på en film "en galen kväll" (passade in på min lördags kväll) så kröp jag ner under en filt och myste! Sen när dem kom hem blev det glögg och måla pepparkakshus! Sen iväg till skutskär (som vanligt) blev bjuden på pizza! (åh så gott så där dagen efter! ) sen mys framför tv en sväng innan jag fixade det sista med skoterklubben sen blev det mys igen innan jag somna!

Måndag: nu är det slut myst! Sov inte så jätte bra i natt, somnade ganska sent så tog igen det i morse genom att sova en timme till, är nu super pigg och ska käka frukost sen ut och gå och sen hem till pappa och göra det gamla vanliga! Men först ringa Anna och fråga om hon kan fixa mitt hår i veckan!

Imorgon ska jag på rättegång, usch.... Läskigt!

Pusss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!