Torsdag 15/12 snart har man fina naglar!

Denna vecka har varit lugn och skönt, i tisdags var jag med becca och kikade efter julklappar i Valbo, hittade dock inte nå julklappar.. Får åka in idag igen och kika efter nå?

Idag ska jag iaf göra om mina naglar! Gud vad underbart!! Bild på dem kommer senare! Inge tips på nå snygga mönster man kan göra ?

Vad händer i helgen? Hm. Lördag ska vi iaf fira Johanna som fyller 19 år!! Middag med tjejer sen utgång med gänget! Sen julbord på söndag!

Resten utav helgen, vad ska man göra då..? Kanske hjälpa en vän, annars bara mysa?


Hoppas på att de ringer snart så jag får jobba!!!!! Vill jobba jobba jobba!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!