- älskling ♥

Andreas A ♥ Isabelle R

Du är det bästa jag har, jag är världens lyckligaste tjej!

När du tittar mig i ögnonen blir jag svag, jag älskar dina underbara ögon, så himla vackert!
Jag älskar dig.
Och när du säger dom där orden "Jag älskar dig", du är så himla söt!
Du har allt de där en tjej vill ha.  - tur att jag har dig, hade inte klarat mig utan dig! Jag kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar dig! Jag tror jag blir mer kär för varje dag som går! Att få såna där gulliga sms som bara du kan skriva gör mig oerhört glad! Det gör verkligen min dag! Forever you and me hun <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!