3:e februari

Go'morron go'morron!

Vaknade hos min pojkvän i morse, halv 7  gick jag upp, jag var tvunget att skjutsa han till jobbet i morse för hans mamma var försenad...

Tur att han har mig.. Sen efter jag släppt av han åkte jag hem på engång och väckte hela familjen hemma. Käkade frulle och sen fick jag bråttom, fixa&trixa, jag skulle åka med pappa i morse till skolan för mormor och morfar kommer och hämtar mig sen så ska vi ner till valbo och IKEA, dom ska kolla på kök och jag ska vara smakråd :) Men iaf, pappa körde ifrån mig i morse... berättar mer sen nu börjar svenska C oxå..



Hörs snart igen! pusspuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!