Alla hjärtans dag i morgon!

Älskar alla hjärtans dag speciellt när man har världens underbaraste pojkvän!


Imorgon när jag vaknar ska jag gå ner till procurator och hämta ut en massa saker till skoterklubben sen gå hem för ett bad! Sen stan och köpa något fint till min pojkvän eftersom det är alla hjärtans dag! :)

Efter skolan kommer andreas och hämtar upp mig så ska vi åka ner till stan och först kika på kavaj åt honom till balen sen ska vi gå och bowla och efter det fika eller middag, kommer bli en underbar dag!

Berättar mer i morgon, i morgon kommer jag att berätta hur jag och min pojkvän träffades! :)) om ni vill veta hur det gick till så kika in i morgon ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!