Blir en låång helg

Börjar få lite bråttom nu, börjar ju 20 över 11 och jag tänkte åka förbi gimlins före skolan och kika på balklänning, men det hinner jag aldrig! får bli efterskolan, ska även till skutskär efterskolan och hämta ut pengar för i helgen ska vi nog byta kramrem på pärlan min!

Måste fixa det sista med skoterklubben nu i kväll eller i morgon för söndag är det ju styrelse möte!

Och jag måste bara tala om att det snööar hur mkt som helst här i Gävle! mysigt värre! Lär skynda mig att käka upp frukosten så jag hinner till skolan i tid!

Tjiing pusspuss!


Min frukost, tranbärs dryck för att jag får så lätt urinvärksinfektion
Smoothie skit gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!