En fredagkväll

Fick sluta kl 2 idag, en halv timme tidigare än vad vi brukar, vilka snälla lärare vi har! Åkte och tanka sen åkte jag hem till faster min så hon kunde klippa mig! blev riktigt nöjd! tack faster! kommer ut bild senare så får ni se hur det blev.
Efter det så åkte jag hem till min pojkvän också fick jag träffa han underbara syster Lotta och hennes två underbara barn! Ååh kan inte sluta titta på lilla söta ella! Hon är bara någon vecka gammal.
Sen käkade vi allihopa korvstroganoff, jag älskar korvstoganoff med senap, det godaste jag vet!

Andreas tog en sväng till garaget och jag till pappa och fixade lite med skoter klubben, kikar lite på let's dance nu, ikväll ska jag och andreas nog åka lite polo, hehe!






Andreas systers dotter. Sötaste flickan i världen, Ella :)



Ella! <3





I love you A! You are my everything! Snart så är det väl våran tur!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!