En härlig onsdag

Vaknade halv 8 och kom på att jag har ju sov morgon till 10! somnade om i en timme sen upp och hoppa. Köka frulle och fixa&trixa lite sen iväg till skolan. Maggan är sjuk idag därför vi hade sovmorgon, otur att vi har henne sista lektionen! Då slutar man kl 1 idag, bara 2 lektioner under hela den, skööönt!

kl 2 ska jag möta upp mormor och morfar vid en kakel affär, ska hjälpa dem att hitta kakel till deras nya kök :)
Sen efter det åker jag hem en sväng och käkar något lite snabbt för jag ska hämta upp Tone vid köpis kl 5 idag så bär det vidare till fba. Vi kommer nog sitta och prata en massa strunt som vi brukar göra, men fruktansvärt roligt är det..haha. Jag lääängtar så fruktansvärt till student kryssningen!! Snart så..

Nä nu lär jag skynda mig lite, hörs senare, pusspuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!