En onsdag igen

Go morron alla söta läsare!

Imorse så väckte pappa mig kvart över 7, gick upp och käkade frukost. en skorpa med ost och en ägg macka! Sen blev det bråttom som vanligt igen!

Har lånat mammas lilla blåa golf så fick inte ställa mig på skolans parkering, fick parkera inne i ett område en bit i från skolan. men jag hann i tid iaf!
Har precis haft svenska C, just nu sitter jag och har geografi B med mats som lärare, sjukt rolig lärare, man blir fan glad!

Har prov i dag.. jippi!.. or NOT!
Slutar halv 3 idag, ska åka och sola tänkte jag direkt efter skolan! Sen bär det av till skutskär igen. Fixa det sista med bilen och käka lite och hälsa på mormor och morfar för fika igen, haha. Ska försöka få med Andreas idag oxå, jag tror han kommer att komma senare och hjälpa till med bilen.


Hörs senare igen, pösss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!