FREDAG!!

I går så kom älsklingen hit vid 7, vi åkte och handlade en massa frukt för jag skulle göra fruktsallad. När vi kom hem så kikade vi lite på sveriges värsta bilförare.. haha sen kikade vi på byggfällan. Pappa och älsklingen satt och höll på med hans dator, hårddisken är tydligen pajj..
Vi satte oss i ett vamt bad vid 11 tiden, hade riktigt mysigt.
Sen la vi oss i min säng och kika lite på TV. och vad jag vet så somnade jag rätt fort..

Imorse pussa älsklingen på mig innan han skulle åka till jobbet, vid 6 åkte han idag.

Jag vaknade nyss, halv 9 typ. Börjar kl 10 i 10 idag, vi har naturkunskap, as trökigt!
Just nu ligger jag i ett varmt bad för att vakna till riktigt..

Nu ska jag skynda mig lite så jag inte kommer försent!

Vad ska ni hitta på ikväll?








längtar bort!
(Rhodos med pappa och älsklingen 2009)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!