Fredagen den 4:e

Har inte haft tillgång till intenät över helgen så mina inlägg kommer in lite sent..


Efter skolan så åkte jag till skutskär eftersom jag skulle hämta ut pengar så jag kan hämta ut kamremen, ska göra kamremsbyte nu snart.. Sen åkte jag över till mormor och morfar och satt o fikade med dom och mamma.
Andreas hade ju bjudgivning på sitt jobb om en bil, en polo disel -97 och han var verkligen behov av bil så jag satt och höll tummarna helatiden, och han fick bilen oxå! för 9635:- haha.

Ja så efter jag varit hos mormorså tog jag pärlan min och åkte till andreas jobb och tvättade av han, sen åkte pojkvännen och jag och köpte mat, det blev chicken satay, min favorit! Sen senare på kvällen åkte vi till andreas bror och hans tjej som bor i hedesunda och tog en fika, sen drog vi hem. Kl var inte så mycket så vi tog några varv på stan, jusstja, vi åkte ända till sandviken och runt i forsbacka bara för att testa nya bilen, bilen är iaf bensin snål, 0,43 drog bilen under den kvällen! Sån bil vill jag oxå ha! Sen åkte vi hem och mös tillsammans.
 

Bild på andreas nya bil kommer inom kort, en mint-grön polo disel "disel-doris", haha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!