FY VILKEN DÅLIG..

..uppdatering! Sorry, men har varken haft tid eller tillgång till dator under helgen..

Igår (LÖRDAG) så gick jag upp vid 11 tiden för jag skulle till farmor och äta lunch, gick upp och badade med älskling och sedan gjorde jag iordning frukost åt oss, myspys. Sen tog jag bilen hem till pappa, pappa hade varit på Erikshjälpen (en second hand) och hittat en massa foto grejjer till analog kamera, så vi drog ner dit och kikade på vad de hade för saker och jag hittade en axomat 4 de är en apparat som man stoppar in negativen i och sedan belyser på ett fotopappaer så vips så har man fått ett riktigt foto. Skit kul att hålla på med!
Ja vi åkte iaf till farmor till 1 tiden. Farmor är duktig på mat hon!! Så jäkla gott! Sen efter lunchen gick alla ut och gick. Sen när vi kom tillbaka var det kaffe och fika! mums!

Vi kom hem vid 6 tiden på eftermiddagen, jag började på engång med skoterklubb grejjen... åååh ingenting stämde med det vi räknade .. höll på att bli galen jag! Andreas kom vid 10 och drack kaffe med pappa jag höll fortfarande på med skiten och försökte få det att stämma.. men icke då!
Kl 12 la jag ner de där.. då märkte jag att det inte var någon idé.

Andreas och jag tog hans polo och åkte ut o åkte lite.. Det var tydligen "100 dagar kvar till studenten festen" på maxim då på kvällen. åkte runt och kika om det var mycket folk där och det var ganska mkt folk där, och i allt folk såg jag min underbara vän Tone och Frida och deras kompis janette, Andreas och jag skjutsade dom ner till donken på stan´, så jävla sköna brudar!

Efter det så åkte vi hem typ.


love






hittade en underbar bild på lottas son Adam när han var bebis :)

det var allt som hände min lördag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!