Gårdagen

Igår när Andreas och jag var ute och åkte så såg vi en massa spännande saker hända på stan! T.ex. så stod det två brandbilar utanför ett ställe som heter "Harry's" ingenaning om varför dom stod där, ganska läskigt allt folk stod utanför med filtar. Det var säkert bara någon som hade starta brandalarmet..

Sen såg jag en tjej stod vid busshållsplatsen och en kille i samma ålder som såg rätt så ruggig ut, när vi precis passerat dem så ser jag hur han sakta tar sin hand mot hennes lilla väska som hänger på hennes axel, hon vänder sig om och stirrar på honom och han drar undan handen snabbt som fan. Och jag då, skricker till andreas "STANNA BILEN" och andreas stannar och jag går snabbt fram till busshållsplatsen medans andras backar bilen och jag ställer mig och stirrar på honom.. skit ruggig kille! Han stirrar tillbaka med värsta blicken typ "jag ska mörda dig", jag ser att han inte har fått tag i något så jag sätter mig i bilen igen. Sen får jag dåligt samvete, tänk om han tog något iaf!? Så jag ber andreas att åka tillbaka till busshållsplatsen men då var bussen redan där och hon satt i bussen.. tänkte fråga om hon hade allt i hennes väska och säga att jag såg den skumma killen försöka ta något ur väskan.. Fy fan vad läskigt det är att vara ute nu förtiden..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!