Gårdagen ♥

Igår var det hur underbart som helst!

Fört kom han och hämtade mig vid halv 6 oxå drog vi ner till bowlingen, han bjöd!! gulligt va? :) han vann oxå, men jag var bara 10 poäng ifrån .. Sen drog vi ner till tennstopet och käkade först vitlöksbröd med tzatziki och sedan tog vi fläsknoisette med bea och pommes, hur gott som helst!! Sen åkte vi en sväng till pappa så fick jag alla hjärtans dag present av pappa, bonusmama, lillasyster,lillebror :)

Efter det åkte vi hem till andreas och myste för vi var ensamma en stund där :)


har precis kommit upp ur ett varmt bad! nu ska jag fixa lite sen blire frulle, är bra hungrig nu!


hörs hare bra!

pusspusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!