Kväll, snart kommer babe

Hej alla läsare, vilken dag!

Började med att mormor, morfar och jag käkade på ikea innan vi tittade på kök. Det tog sin lilla tid att bestämma kök för mormor, hon hade svårt att välja så tur att jag var med! Det kommer bli skit snyggt när det är färdigt iaf! Sen gick vi över till valbo, kikade först på skor, mormor ville att jag skulle ha rejäla skor! sen hittade jag ett par snygga jeans och en massa andra kläder! Laddar snart upp bilder så ska ni få se!

Kom hem vid 4 tiden, kikade på bygglov idag igen det är roligt de! Sen har jag käkat chicken satay, mmm så gott det var!! Har även fixat med skoterklubben, ska tydligen ha styrelse möte på söndag, skit kul..

Just nu sitte jag och väntar på att mion pojkvän ska komma hit så ska vi mysa hela kvällen, blir säker bad oxå, känner att jag skulle behöva det!






/ hörs pusspuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!