Lördag - what's happening to day..

Go'morron sötnosar!

Vaknade kl 10 hemma hos älsklingen, satt på ett bad åt honom så han skulle vakna till riktigt! Medans han bada så gjorde jag ordning frukost åt oss, myspys. Sen kikade vi lite på TV, så klart så somnade han i soffan. Om han väl har somnat så går det fan inte å få liv i han.. haha. Så ist för att försöka väcka honom så åkte jag hem till pappa och snackade om hur det skulle bli i köket när det var färdigt och hur det kommer att bli i vardagsrummet och hallen, kommer bli skit bra!
Var hemma hos pappa i någon timme, men nu är jag hemma hos älsklingen igen, så klart så han sover fortfarande...

Jag har faktiskt inge aning om vad som händer i kväll.. Skulle vilja hitta på nå bus men vet inte, har inte råd med sånt skit. Så det lär väl bli en plugg-lördag, förhoppningsvis med en massa gott till. Andreas ska ju ändå plugga han med, taxiprov på måndag. Spännande!

Nu tänker jag måla mina naglar, jag har verkligen världens hemskaste naglar! Dom går lätt av + att mina nagelband är torra.. Usch. Får se om det blir någon skillanad efter att ha målar naglarna!


bild från google.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!