Lördagen den 5:e

Vaknade vid 1 tiden, hatar att gå upp så s
ent, känns som om man sovit bort hela jäkla dagen!

Iaf upp och käka frukost sen kom andreas morbror på besök med bullar och grejjer, så blev lite onyttigt där å.. Sen bestämde dom sig för att åka långt med polon, så det blev en sväng till sundsvall på lördags kvällen, skit trökigt med jag överlevde.. känndes som om det tog hundra år innan vi kom fram..

Sen när vi kom hem, vid 2 så var ingen utav oss trött, så andreas och jag tog en extra sväng med bilen.. Kom inte i säng förs kl var 3.. Det var hela den tråkiga lördagen.. Nästa helg blir det annat, då blire full rulle hela helgen.




Nu vill jag klippa mitt hår, känner att det börjar fan gå av! vill även färga det nu oxå..

pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!