Måndag..

Igår hände det inte så mycket, gick till 4 i skolan igår, hade fotografisk bild, fick reda på att vi ska redovisa 50 st bilder.. kul!

Ringde upp Andreas fort sam bara den för han hade gjort taxiprovet. Han lät skit ledsen och sa att han inte hade klarat det.. fick värsta klumpen i magen. Åkte hem till honom och satt och myste lite sen tar han fram pappret och det stod GODKÄNT! WIIE BLEV ÖVERLYCKLIG! Fan va stolt jag är över dig älskling!

Sen åkte jag hem till pappa och skulle käka, emma jag och linus kikade lite på mysteriet på greveholm medans pappa lagade maten. Sen kikade vi lite på bilder som jag hade fotograferat. Älskling kom på kvällen så vi fikade med pappsen. Vi snackar om att ta ett lån och köpa en stuga i järvsta, bara en tanke. Kommer nog att ske oxå, vi är jävligt taggad. men först en lägenhet !


Åkte hem till Andreas och sov på kvällen, och hans mamma var magsjuk.. så klart kommer väl jag bli det oxå..

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!