Mysdag med pälskling

ojojoj äntligen hemma.. vilken underbar dag :)

Slutade kl 3 idag, åkte hem på en gång och tog ett varmt bad, sen la jag mig i sängen och kikade lite på bygglov. så klart somnade man ju! vaknade typ kvart i 5 tror jag, det blev ett snabbt ryck sen, fönahåret, platta, sminka, byta om och så.. Pojkvännen kom och hämtade mig kvart i 6, det första vi skulle göra var att käka, först funderade vi på tennstopet, men vi fick för oss att dra ner till sandviken för att käka på ett ställe som heter Monrose's, jag tog souvlaki med tzatziki och drömde mig bort till grekland, underbart gott! Andreas tog en stor hamburgare med tzatziki, kyckling,bacon och en massa annat smått och gott på, den var faktiskt oxå god!

Efter det så drog vi ner till stan i andreas mint-gröna polo disel, först köpte vi biljetterna till bion "the green hornet" sen gick vi ner till coffeehouse by george och fikade och hade trevligt bara han o jag! Bion började vid 9 och slutade vid 11, filmen vat i 3D, ganska häftigt iaf.

Nä nu är jag aldeles för trött, i morgon ska jag till skutskär och hjälpa mormor och morfar och laga tacos! :) Sen svänga förbi mamma en sväng :)



/pusspuss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!