mysdag!

Äntligen kommer det ett inlägg!

Kikade på klockan i morse, då var kl 8.. Somnade om eftersom jag inte skulle vara hos Tone förrän vid 12.

mobilen ringer, det är Tone. Klockan är 10 över 11. SHIT PANIK! skynda mig i väg, kasta på mig kläderna och hann precis koka varm oboj. Drog iväg fort som fan, kom till Tone vid 12 tiden. Åkte förbi konsum och köpte korv och gejjer sen drog vi direkt tväg till Tones killes mormors stuga ahah.. Vi höll på hur länge om helst... TILLSLUT fick vi fart på det men då bestämde vi oss för att åka hem och steka på korvarna eftersom det började regna!

bilder kommer senare!

Vi tjejer hade iaf super mysigt. Emma, Tone, Malin och jag riktiga grillmästare, host. hahah


Kom hem precis och tog ett vamt bad efter dagen, riktigt skönt!
Nu blir det grekisk sallad, tzatziki, bröd och fläskfilé. tjaoo!


ikväll vet´jag inte vad som händer! blir väl mys med pälskling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!