Ons/Torsdag

Gårdagen,

Åkte och hämtade Tone i valbo vid 5 tiden, vi åkte direkt till kina restaurang och köpte med oss mat, för mig blev det kyckling med ris och jordnötssås. love it! Vi satt bara och snacka om allat möjligt, vi gick även ut och gick en sväng med hennes två hundar.
Jag åkte hem vid 10 tiden på kvällen, hem till min pojkvän. Vi gick och la oss och sov nästan på engång.

Idag vakande jag kl halv 7, gick upp tillsammans med pojkvänn. Åkte hem, tog ett vaarmt bad (som vanligt) sen käkade jag frukost med familjen sen bar det iväg till skolan! hade en lektion, Svenska C från halv 9 till halv 10. Åkte hem och städa hela mitt rum, sen la jag mig på sängen och börja läsa läxor, och...... VIPS SÅ VAKNADE JAG NYSS... fan har sovit i 3 timmar......

Nu ska jag gå upp och göra nå nyttigt av restan utav dagen. Älskling kommer till mig kl 7, vi ska mysa hela kvällen! Tror jag ska göra fruktsallad! :))



Hörs senare pusspusss!



Kommentarer
Postat av: Gustavveronica

Great Site thanks

2011-12-13 @ 10:35:27
URL: http://gustavveronica.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!