På sportlovet

Jag ska på sportlovet åka med nordupplandsskoterklubb (eftersom jag är kassör) till astrid lindgrens barsjukhus i huddinge och skjusta runt barn som är sjuka, barn som inte äns får vara 250 m bort från sjukhuset. Alla barn som vi kommer att skjutsa runt på skoter utanför sjukhuset är sjuka, det bästa av allt är att dom är så himla glad för att vi kommer ner dit och ställer upp och gör nå roligt för dem.

Nordupplandsskoter klubb har gjort det i ca 4 år i rad! Det är så roligt för mig att vara med på detta! Att göra nå roligt för barn som är sjuka. Vi är ett bra gäng som ska åka ner dit. 4 skotrar och för hoppningsvis 2 barn skotarar som vi ska försöka få med oss ner. Det kommer bli korvgrillning och skoter åkning för alla dessa barn! Jag längtar så oerhört mycket!





Bilder från 2010.
Tagna från nordupplandsskoterklubb.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!