Skotern-borta

Hemma igen nu efter promenaden! Ja det tog inte så här lång tid, gick ju förbi pojkvännen och drack grönt te.

Ledsen blev jag när jag kom dit! Går och lyssnar på musik i min iphone medans jag är ute och går, men jag hör ett väldigt brummande ljud.. tar ur lurarna och hör att det skotern! kommer fram till parkeringen och ser då att dom lastar på skotern på släp!! Alltså han säljer skotern.. nu blire inge mer roligt på vintrarna..
Det var ju perfekt när han hade den, vi kunde sitta på vinterkvällarna cid 10-11 tiden och ha tråkigt, men då ist drog vi ut med skotern bah! aja, blir säkert en ny till nästa år, om inte så köper jag en!



Känner att jag skulle behöva duscha, men det får bli i morgon bitti.. eller det får till och med bli ett bad!

Just nu ska jag kika på filmen "i rymden finns inga kännslor"..


Hörs snart igen, pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!