snart lov,

Hade prov sista timmen idag, det gick ganska bra tror jag, ett G+ eller VG- skulle jag tro.
När jag kom hem så städade jag rummet precis som jag skrev innan, det behövdes verkligen! FY f*n hur det såg ut.. La mig i sängen en stund och kikade på Ensam hemma 2 med lilla syster, så klart så somnade jag.. När jag vaknade bestämde jag mig för att laga go mat!

Kikade runt på internät hur man gör egen jordnötssås, det man behövde var:
Jordnötssmör
kokos mjölk
lime
socker
fisksås
och någonting starkt i!

Resultatet: Ganska god, det gick och äta iaf men jag har ätit mkt godare! Kommer jag inte göra om på ett tag!

Bestämde mig även för att göra cheesecake, till det behövdes:
Ägg
socker
philiadelphiaost
digistivekex

När jag höll på att göra cheesecaken så ringer mamma och säger att hennes kompis behöver hjälp med bilen, alltså startkablar - slut på batteri. Mammas kompis är oxå min kompis mamma, fatta ni ? eheh
Så jag åkte ner och hjälpte henne få igång bilen.

Sen bar det iväg hem igen för att fortsätta med allt lagande..
Älsklingen kom hit och käkade med oss, mysigt.
kl halv 7 bestämde vi oss för att dra ner på brynäs matchen som började kl 7, vi hann i tid! trodde jag aldrig, men det var skit svårt att få parkering.

Matchen slutade bra! 6-4 till brynäs så klart!
När vi kom hem blev det fika med pappa, cheesecake, mums det blev faktiskt super god!
kikade lite på big brother, ojojoj vilka stjärnor..

Andreas och jag kom nyss upp ur badet, nu ska vi mysa lite innan vi somnar,god natt på er alla läsare .puss!







Längtar efter lilla Ella, Adam och lotta så klart!






trött jag blir på människor, lägg dig inte i




Kommentarer
Postat av: tone

Haha mamma ringde och berättade om det där med bilen! Hon hade ringt mormor före din mamma men mormors svar va "asså nä.. vi tittar på skidvm.. det går inte tyvärr". Hur fan kan man säga så till någon som står ute med en död bil liksom? Och dom bor ju också i bomhus, och mamma är ju deras dotter! Fyfan va dåligt. Tur att du fanns till hands då ;)

2011-02-25 @ 01:06:40
URL: http://tonesundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!