SNÖ

Fy fan! vaknade av andreas kalla händer i morse! han hade varit ute och starta bilen så den skulle bli varm tills han åkte iväg till jobbet, gullhjärtat då! Hörde att det var någon som var ute och skotta kl 6 på morgonen, kikade ut och det var pappa som skottade som en tok, min bonus mamma brukar åka till jobbet kl 6, men när hon kom 5 meter ifrån vårat hus så satt hon fast! Men hon lyckades ta sig loss efter ett tag..

Andreas kom iväg utan vidare problem, han spann lite men det gick bra!

Efter andreas tagit sig iväg så skottade jag upp efter min bil så jag skulle kunna ta mig ut sen..
Pappa fixade frukost i morse och jag gick och la mig på soffan så länge, vaknade nu! Vilken jävla tur att plogbilen har varit här iaf!!
Nu ska jag fixa till mig sen dra iväg till skolan för geografi och internationella relationer..

Slutar halv 3 idag, efter skolan så ska jag gå hem till faster min, hon bor bara ett område bort från skolan. Äntligen ska hon klippa mig! ska bli så jävla skönt! Bilder kommer upp senare om jag lyckas få tag i en dator.. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!