Söndag

När Andreas och jag vakna i morse så var vi ensamma, skönt. Vi gick upp och käkade lite frukost, sen la vi oss i soffan en sväng. Efter ett tag fick vi nå ryck och började plugga. Andreas började på sitt taxiprov och jag börja plugga på filosofi,historia,psykologi och naturkunskap.. Usch vad mycket denna vecka, med det står jag ut med för sen är det ev veckas lov! SKÖNT!

Bestämde mig för att gå ut och gå oxå, så jag tog med mig kameran och började fotografera samtidig som jag gick.
Sen tog jag bilen hem till pappa, vi fotograferade lite stilleben bilder, ganska kul! Sen fick jag ett sms av hanna "är på älgsjön, KOM! :D" Så drog i väg och tankade bilen sen fortsatte jag iväg till älgsjön.

När jag kom fram så bestämer jag mig för att göra en snygg entre, så klart blev det de oxå! Kör av banan i 60 km/h och rakt ut i en stor snöhög!! Bra bella BRA!! Fick ringa hanna så hennes kille och kill kompis fick hjälpa mig, dom skottade under och försökte sedan putta på.. och jag kom inte ur bilen för all snö hade packats upp framför min dörr! Efter mycket om och men kom jag loss!

Stod ett ta och kikade på, men det blev kallt fort och började bli mörkt så vi åkte hem.
Jag åkte hem till min pojkvän och gosade lite innan jag packade mina saker och åkte till mormor och morfar.
Jag sov över hos mormor och morfar, vi kikade på solsidan, timeout och till sist big brother. Sen hoppade jag i badet en sväng och sedan blev det kväller :)

mysigt var det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!