Söndag..

I morse när jag vaknde kl 8 var jag skit nervös! Hade ju årsmöte med skoterklubben, hade inte fått bokföringen att stämma heller.. Pappa och jag satte oss på engång jag kom hem och fixade till allting till rätta.. kl bara rann ivägen så jag var tvungen att skynda mig till skutskär, åt en korv hos mamma sen var det snabbt iväg, mötet gick bra å jag som var så nervös! haha åkte hem till mamma och käkade middag efter det så åkte mamma och jag till mormor och morfar och fikade! det var riktigt skojj faktiskt!

Sen åkte jag hem till min pojkvän en sväng och sedan fortsatte jag hem till pappa, just nu ligger jag i sängen och längtar till morgon dagen - ALLA HJÄRTANS DAG! wiie, mysigt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!