Stress dag

Vilken dag! äntligen är jag i sängen ner bäddad och ny badad!

Slutade 20 i 3 idag, åkte direkt till mormor o morfar från skolan, fikade lite med dem. Sen kom mamma hem vid halv 5 så då dorg vi i väg och käkade, blev kebab rulle för mig, vill inte ha pommes.. sk ju försöka vara nyttig! fan går inte alls bra..

Efter vi käkat så satt vi direkt igång med att riva fronten på pärlan. Har börjat på att byta kamrem, inge krångel som tur var.. Kylan var helt jävla pajj, tur att lasse hade en sådan ligga hemma där. I morgon skulle han in till pump servic och be dom om lite hjälp.

Älskling kom och överraska oss, det knackade på garage porten och där stod han! Sötnöten själv.

Fikade lite och åkte förbi mormor och morfar och kikade på deras nya kök! så fint det blev!

Lånade mammas lilla blåa golf hem nu så jag kan ta mig till skolan i morgon..
kom hem för en stund sen, la mig i ett varmt bad på enång. Grymt skönt att lägga sig aldeles själv efter en lång stressig dag...


SHIT har prov i morgon.. nu blir det till att plugga ist för att sova! fan......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!