Vill till värmen

Ligger och tänker bort! vill bara här ifrån med min pojkvän, lååångt bort till värmen!!

Min pojkväns kompis ska dra till thailand med sin flickvän idag, dom sitter troligtvis redan på planet, fattar ni vad skönt det skulle vara att sätta sig på ett plan just i dag för att åka till ett varmare land i hela två veckor!? åååh. NU vill jag i väg.

Men vi ser det från den positiva sidan, den som väntar på nå gott väntar aldrig förlänge.. ;) Pojkvännen och jag drar troligtvis i höst/vinter! längtar.


CYPERN -10 
med älskling 


vårat hotell




min pojk



vi




pappa kan han





vi







GRAN CANARIA -10
sommar jobb 3 veckor



våran utsikt från vårt hus



bästa tjejerna, Elin, Linnea & Jag



Bästa gruppen


RHODOS -09
med älskling och pappa




jag



jag


jag, oj vad egobilder der blev.. haha


pappa & jag

KRETA
med älskling (första gången han var utomlands)
2 veckor














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!