Torsdag!

Sov hos älskling i går, vaknade upp 20 i 7, pojken min låg och sov då så jag var tvungen att väcka honom, då var det bråttom iväg.. Kom hem till pappa och väckte dom, satte på badvattnet, det är så fruktansvärt skönt att lägga sig i ett varmt bad innan skolan!

Hade svenska C nu på morgonen, tränade på mitt omprov som jag hade på samhället.. Gick ganska bra..

Nu ska jag jobba på mitt geografi arbete..

slutar 1 idag! Wiiihow! Ska möta upp  gulligull Hanna sen drar vi ner till älgsjön och sladdar lite haha ;) så jävla kul!

Sen ska jag hämta upp pojken min vid halv 5 så ska vi åka till min morbror och fira honom med mat och fika och tårta! Sen hem till pappa och mysa med gullhjärtat mitt! :)




min lilla biff ;)  sötnos





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!