HUR VI TRÄFFADES OCH HUR DET BLEV VI TVÅ!

Jag glömmer aldrig den dagen!

Det började med att jag addade han på msn för att jag hade hittat honom på lunarstorm, (på denn tiden höll man på med lunarstorm).. haha
Vi började snacka ganska mycket på msn, fast han hade tjej, jag tänkte "nä, det är ingen ide för han har redan tjej, men vi kan ju kanske vara bra vänner". Vi snackade i säkert 2 månader, och en dag så märkte jag att han var ganska nere och jag frågade varför, då hade han och hans tjej som han hade då gjort slut, och vi pratade om allt mellan himel och jord, kännde mig trygg i han redan då.
efter att dom hade gjort  slut började vi prata om att träffas, för 4 år sedan fanns det ett "ungdoms disco" för dom som var mellan 15 och 17, jag var 14 då men kom in ändå, vi hade bestämt att vi skulle träffas där inne, jag såg honom stå och leta efter någonting, jag blev så nervös så jag gick därifrån med min kompis, haha.
Ja sen blev den kvällen slut och vi hade inte träffts än.

Sen så bestämde vi träff på något som hette "legenden" jag satt där med mina kompisar och sms:a med han samtidigt. Jag såg honom gå förbi och det pirrade i hel magen! Min killkompis som jag var med då frågade "Abris"( som han kallas) om det var han som var abris, och han svarade så klart ja. Min killkompis sa då och pekade på mig ja de där är bella så du vet.
och jag tänkte VA FAN HÅLLER DU PÅ MED!? och mitt hjärta började banka 10000 grr fortare, Abris kom fram till mig och sa, "Tjena är det du som är bella?" och jag vart helt stel "ja" var det ända som kom ut ur min mun..
jag skickade ett sms till honom på kvällen och skrev att jag var nervös och att det pirrade i magen och frågade om vi kunde träffas snart igen. Då fick jag ett sms av han "Men gumman då, inte behöver väl du vara nervös inte,vi kan träffas snart igen, inga problem. Pusss <3 " glömmer det aldrig, hehe.

En vecka efter fick jag ett sms där han ville att jag skulle fira sista april med honom, och jag skrev först till min kompis Tone och frågade om om hon kunde följa med mig och hon ville gärna, vi var bara 14 år och hade aldrig druckit, haha!

När väl den dagen kom - sista april, så hade jag varit och köpt nya kläder och åkte hem till Tone och fixade till oss, vi tog bussen in till bomhus och när vi ska hoppa av busshålsplatsen då står han där! ååh jag blev nästan helt knäsvag, Gud så snygg han är tänkte jag!! Vi följde med han in till sin kompis som bodde där i södra bomhus, varken Tone eller jag hade dricka med oss! haha.. Men vi fick av alla killarna som var där, vi blev bra rund under fötterna på det. Sen bestämde sig hela gänget att dra ner till stan så vi hoppade på bussen med Abris och hans gäng. Jag satt bredvid andreas vid bussen, det kom fram en kompis till oss och frågade, "vad är det där för brud då" sa han om mig, då svarade andreas "det är min flickvän", det glömmer jag aldrig!

Vi kom på att det inte var nå roligt på stan så vi åkte ner till hans andra kompis i bomhus och tillbringade restan utav kvällen där, det var heelt underbart, men ändå pinsamt, åkte hem på natten med Tone och sov där.

Dagen efter kom jag på att jag hade råka fått med mig hans mobil hem till Tone! Jag hade bråttom hem så tone följde med mig till stan och tog bussen till bomhus och lämnade mobil hos han.

På måndagen efter så pratade vi på msn igen, mitt upp i en konversation säger han "jag har tänkt på dig väldigt mycket och jag undrar om du vill ha nå seriöst med mig?" Ringde upp min kompis och bad henne möta mig efter vägen, jag berättade allt som hade hänt! och hon säger "men bella va fan du svarade inte på hans fråga!?". Jag lämnade allting och stack ut för att möta upp Ida... jag smsade honom och skrev att jag så klart ville ha nå seriöst med han oxå! efter det så träffades vi varje helg på sommarlovet.

På hösten när skolan hade börjat så sov han hos mig varje dag förutom på helgerna då sov vi hos honom. '

Jag glömmer aldrig den hösten/vintern/våren, VARJE DAG det året tog han sin moppe från bomhus till mig som bodde i skutskär då! det är ungefär två mil enkel resa! Han åkte till mig oavsett vad! snöstorm som värsta regnvädert, han satte sig på moppen och åkte till mig I ALLA FALL!
Han gjorde verkligen allt för mig då!

Nu bor vi ganska nära varann,så nu sover vi hos varann lite huller om buller. men snart är det slut på det! snart blir det läägenhet, vi ska troligtvis köpa en lägenhet! :)


Gud vilken underbar pojkvän man kan ha! Älskar dig Andreas Abrahamsson♥


sommarlovet -07




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!