Torsdag - snart LOV

Usch vilken dag igår.. först åkte jag och sola 18 min uppe på söder sen drog jag i väg till mormor och morfar och fika. Efter ett tag så åkte jag hem till mamma och höll på med bilen hela jävla kvällen. Från 5 - halv 10 på kvällen, snacka om att man var slut.

 Åkte hem till pappa efter det på en fika, andreas kom oxå dit och fika för han skulle hämta upp mig. Åkte hem till älsklingen och somnade nästan på engång. Vaknade halv 7, han skjutsa hem mig i hans varma mint-gröna polo disel!

 När jag kom hem i morse så låg alla och sov som vanligt. Tog ett varmt bad för att vakna till riktigt eftersom det var hela - 24 grader ute! Har haft svenska C igen nu.. Nu sitter jag och väntar på att samhällskunskapen ska börja.. Efter det är det PROV IGEN!..

Sen ska jag hem och städa mitt rum, fy fan hur det ser ut! ska lägga upp en bild så ni får se hur stökigt de är.. haha... Ikväll ska jag laga mat, nå gott blir det iaf men vet inte vad! Sen kommer älsklingen och myser med mig heela kvällen, han ska så klart sova hos mig oxå! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!