Fredags mys

Alla goa och glada läsare!

Gick upp vid halv 10 i morse, la mig ner i sängen med lilla syster och myste lite och kika på TV. Fixade&trixade och packade lite kläder till helgen eftersom jag sover hos andreas hos hela helgen.
Sen mötte jag upp älsklingen på buddy's och käkade lunch, riktigt myspys! Sen åkte jag förbi och hälsade på mamma på hennes jobb.

Sen blev det en lektion i skolan, väärldens läängsta lektion .. känndes iaf så.

Efter lektionen så åkte jag hem till andreas och kikade lite på TV, sen kom andreas hem så bestämde vi oss för att åka och käka tacos hos pappa! mysigt blev det!

Just nu kikar vi på lets dance, vilka hoppas ni går vidare?





hittade en massa gamla bilder!






















vill färga håret nu!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!