söndag

Idag studsade jag upp ur sängen kl 10, käkade frulle och fixade lite sen drog jag iväg och tankade pärlan och sedan åkte vi ner till älgsjön, andreasn tog sin bil och jag min, åkte runt och sladdade lite, haha. Det var super mycket folk där!
 Efter det så åkte jag hem till mamma och hämtade upp min bonus pappa för vi två skulle på styrelse möte angående skoterklubben.. var skit nervös innan eftersom det var mitt frösta riktigs möte..
Efter det så var det middag hemma hos mamma, skinkstek med ris. Mormor och morfar kom och käkade middag med oss.
Sen gjorde jag en ganska god efterrät, chokladcheeskake. Krossad digestive kex i botten, blanda grädde, vaniljsocker, florsocker,kakao och till sist kesella, på med chokladen över digestiven och in i kylen ca en timme, ganska gott blev det! 

Efter det ringer min pojkvän "Det brinner hos morbrors granne" och jag stack iväg direkt för att kika hur det låg till, andreas kom också dit, det blev lite kaffe och sedan solsiden.. Efter det åkte jag hem till pappa och satt och snackade lite om vad vi gjort i helgen och så :)

Nu tänker jag sova, men innan jag somnar ska jag skissa lite i min skissbok! :)

God natt på er! hörs i morgon pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!