Var vi kär redan när vi var små?

Hittade en gammal bil på mig sen jag var 2 år. Tänkte oxå visa hur söt min pojkvän var när han var liten, (så klart, han är fortfarande söt).


Jag 2 år


Min pojkvän (6-8 års åldern)

Visste ni att min pojkvän och jag nästan lekte med varann när vi var små? Troligtvis gjorde vi det, vi kommer inte ihåg varann med vi hade samma kompisar och lekte med när vi var små.

min pappa bodde på ett område som hette runstensvägen när jag var 6-8 år, jag kom ihåg att jag lekte med två killar som hette robin(min pojkvän känner dom). Jag var hos min pappa varannan helg, Och mitt emot där min pappa bodde, bodde min största kärlek! kan ni tänka er? vi kanske var kär redan då? haha. Lustigt är det iaf!

love to u ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!