2011 kommer bli det bästa året

Detta år kommer det hända så jäkla mycket saker! ååh ser fram emot allting!!

Först student kryssningen med mina sköna brudar Tone & Frida! kommer bli galet kul!

Balen med min underbara pojkvän, kommer bli så sjukt vackert, längatar mkt mkt ♥


Min fasters brölopp förra året. älskling och jag






Hihi Andreas ska ju ha frak på sig! jag ska inte ha denna balklänning!

STUDENTEN!!! GAAAH SNART SÅÅÅÅ!!

Skaffa jobb! Wiiie


Börja plugga på högskolan samt ha ett extra jobb!!







Älskling och jag ska flytta till eget! hur underbart är inte det!!!♥


THAILAND MED BABE!!


Utomlands med pappa och familjen, mysigt!

BugRun får vi inte glömma! haha sjukt kul! Andreas ska köpa en nya transporter buss, kommer åka i
den till bugrun! Fan så sköjj!!

Andreas börjar tävla nu till våren, så varje helg blir det tävling på tävling på tävling!!

Ja mkt mer kommer säkert att hända! men det känns som om detta år kommer bli det bästa!


Och jag är så jäkla glad att jag har Andreas Abrahamsson med mig, du gör mitt liv till en dans på rosor hjärtat! Underbara du!tack för att du finns♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!