Bra start på veckan

Vaknade vid 10 i morse, gick upp och käkade frukost med familjen, min lilla syster är hemma och är sjuk stackarn.

Skit skön dag idag, börjar kl 20 över 12 idag! Vilken bra start på denna vecka! Dessvärre har jag en massa saker att göra i dag.. Har prov i morgon, sen lär jag kolla upp lite saker angående skoterklubben, åååh vill bara bli av med den skiten. Faaan! att jag äns tog på mig den skiten! Fan, skit samma.. gjort är gjort..

Jag kom precis på att jag ska ha fotografisk bild B idag, ska tydligen redovisa några abstrakta bilder jag har tagit.. Hittade två st bilder som passa in.. Men sen kom pappa på en jätte bra idé, så vi började fotografera tsm så här på måndag morgonen.

Ja få se vad som händer mer idag.. Lär ju plugga resten av kvällen iaf.

Jag har bestämmt mig för att jag ska sova hemma hela veckan, vill du träffa mig fåru komma hit och höra av dig..


Här är en av de bilder jag tänker redovisa idag


Ha det bra! puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!