Förlåt mig..

Inte skrivit på hela helgen.. ojoj.. Fredags hände det inte så mkt, efter skolan åkte jag hem och bara tog det lugnt, käkade tacos med familjen. Sen tog jag bilen hem till Tone. Att köra min bil är bra jobbigt.. Iaf över 80km/h. Min pärla är slut den.. De är en massa grejjer om behövs för att den ska gå "normalt".. Den drar åt vänster plus att det är obalans i ena däcket.. kul att åka riksväg 80 i 120 km/h.. inte direkt va.. Soppa mätaren fungerar inte heller så jag bara satt och hoppades på att jag skulle ta mig fram och tillbaka från fba.. Ja det gjorde jag oxå fast jag stannade och tankade 50 kr så jag var säker på att jag skulle ta mig hem till babe. Aja, Tone o jag käkade glass och bara prata stunt som vanligt! haha men de e skita kul! Vi kikade även på fb om vi hittade våra gamla klasskamrater som vi gick med i 2-5 haha.. shit asså vad tiden går. Tone's kille visade även en massa skoter filmer, bodin och dom. Så jävla fränt. Sen åkte jag väl hem vid 1 kanske. Sen bara mös med älsk hela natten lång. LÖRDAG, upp kl halv 9, in i duschen och drog i väg hem och käkade frulle och pakade i ordning för lilla resan till sthlm. Vi skulle till Andreas syster Lotta, hon har precis fått en liten dotter som heter Ella på 4 veckor. Åh så underbart med små pluttar. Hon har även en son som heter Adam, så himla söt pojk! Innan vi kom fram till sthlm åkte vi in till Lelles Mc för att kika på skinnställ åt andreas.. Sen åkte vi till Lotta och satt där hela kvällen, jag satt mest och bara mös med lilla Ella! Sen hem och sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!