Jobbig MÅNDAG!

Fy fan vilken dag!!

Det börjar med att man åker till skolan fast man inte har någon lektion! 
 

Hade fotografiskbild B till kl kvart i 4, gud vad skönt tänkte jag.. Åka hem och sova och plugga i lugn och ro! Mobilen ringer, tar upp telefonen för att se vem som ringer, mamma?

Mamma: Hej! Vad gör du vart är du!?
Jag: Ja hemma hos pappa, vadårå?
Mamma: Kan du göra mig en STOR tjänst!?
Jag: Ehh, ja vad är det nu då?
Mamma: JAG HAR LÅST IN NYCKLARNA I BILEN! skulle du kunna vara snäll och skjutsa mig till skutskär? du får en hundring?


Ja, tur att mamma har mig, vad skulle hon annars göra. hahah..

När jag ändå var i skutskär åkte jag till mormor och morfar för att fika. Världens bästa mormor och morfar!
Kom precis hem från en stressig dag! Nu har jag tappat upp badvatten! Gud så skönt!

Nu plugga i badet en sväng sen käka en korv..

SEN UT OCH GÅ! och rensa tankarna, skönt! En LÅNG promenad!




Hörs, pusspuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!